Norge

Account Director

Er du en relasjonerbygger som trigges av å jobbe i skjæringspunktet mellom teknologi og kreativitet? Da ønsker Merkle deg på sitt team som Account Director

 

Merkle søker en Account Director som skal bygge og forvalte gode kunderelasjoner. Den rette personen har kommersielle evner, sosiale ferdigheter til å skape solide kunderelasjoner og oppdatert faglig kunnskap innen CXM og digital transformasjon.

 

OM STILLINGEN

Hos oss i Merkle etterstreber vi å sette nye standarder for kundeopplevelser basert på data, relevant kreativitet og intelligent bruk av teknologi. Som Account Director hos Merkle er du kundens viktigste partner og nærmeste rådgiver – du skal forstå kundens behov og kjenne løsningene. Du vil eie din kundeportefølje og sikre kvalitet i det som leveres fra A til Å, samt ha et salgsansvar med individuelt definerte salgsmål.

Sentrale arbeidsoppgaver:

  • Eierskap og ansvar for storkundeforhold, og sikre kvalitet og vekst fra A til Å
  • Se vekstmuligheter, fagbasert rådgivning og foreslå nye løsninger
  • Kunne plukke og omdanne kundenes utfordringer til kommersielle muligheter og prosjekter for Merkle
  • Pitche til nye og nåværende kunder
  • Lede store og parallelle prosjekter til rett tid og innenfor budsjett, sammen med prosjektleder
  • Scope opp tilbud og kontrakter som vil levere på dine individuelle salgsmål definert månedlig og årlig.
  • Bruke tid på å forstå helheten for å hjelpe kunder med å definere og levere på sine forretningsmål gjennom omfattende digital transformasjon som gjennomsyrer alle lag i kundens organisasjon.
  • Opprettholde fortløpende kundedialog, lede kundemøter og workshops
  • Navigere i og rådgi bedriftsteknologiske leveranser, se potensialet i oppsalg og utvikling på tvers av tjenester innen digital strategi, kommunikasjon, aktivering eller teknologi.

 

HVA MERKLE TILBYR

Vi har store ambisjoner for fremtiden – vi er lidenskapelige, og vi forstår verdien av en arbeidsdag som ikke bare er krevende, men også morsom. Hos oss jobber du i et miljø hvor din energi og dine ferdigheter skaper et mulighetsrom til å utgjøre en forskjell for fremtiden. Du får sjansen til å jobbe med noen av de dyktigste folkene i vår bransje, med spennende kunder og prosjekter.

Som ansatte drar du fordel av:

  • Et av Norges største fagmiljøer innen markedsføring og kommunikasjon
  • Et nordisk og internasjonalt team innen digital transformasjon
  • Personlig utvikling i form av talentprogrammer og individuelle kurs og sertifiseringer
  • Nye fantastiske kontorlokaler i sentrum av Oslo – dentsu House
  • Et sosialt og inkluderende miljø – av og til minimerer vi regnearkene og fokuserer på kollegaene!

 

HVEM ER DU

Vi forventer at du har forståelse for digital strategi, og gjerne erfaring fra digital transformasjon. Herunder erfaring med markedsføringsteknologi, kommersiellt salg, rådgivning og tekniske kunder. Du har utmerkede kommunikasjonsferdigheter og trives med å møte andre mennesker.

For å lykkes og trives i rollen tror vi også at du matcher følgende:

  • Relevant utdanning innen f eks. markedsføring, økonomi eller kommunikasjon
  • Minimum 3-5 års erfaring fra kundesentrisk arbeid
  • Viser initiativ og engasjement for egen læring og faglige utvikling, samt våre felles arbeidsmetoder
  • Sterke kommersielle ferdigheter og du motiveres av å lande nye og spennende prosjekter
  • Sterke relasjonelle ferdigheter ( people person )
  • Kan brette opp ermene og være ‘hands on’ på leveranser om nødvendig
  • Arbeider effektivt, både selvstendig og som medlem av et team
  • Behersker norsk og engelsk flytende (skriftlig og muntlig)

 

OM OSS

 

Vi er et integrert digitalt konsulentbyrå i Merkle Nordics, en del av dentsu. Merkle etablerer nå en sterkere tilstedeværelse i Norge med ambisjonen om å sette en ny standard for kundeforhold basert på innsikt og intelligent bruk av teknologi. Vi jobber med de største og mest dynamiske selskapene i Norge og Norden, og hjelper kundene med å bygge sterkere kunderelasjoner, oppnå økt lønnsomhet og konkurranseevne. Vi har en avslappet, uformell kultur – og våre ansatte har både stor frihet og stort ansvar. Du blir med i en organisasjon der nøkkelordene er kvalitet, samarbeid og hjelpsomhet, og hvor arbeidsdagen er både morsom og utfordrende.

 

Dersom dette trigger din interesse kan du søke under. Ved spørsmål er det bare å kontakte oss.